nedelja, 6. julij 2008

SAVITRA

V začetku meseca oktobra je v Kazinski dvorani SNG Maribor Savitra izvedla 1. abonmajski koncert v letu 2008/2009. S strani umetniškega vodje Matjaža Rebolja sem bil povabljen na koncert, z namenom, da posnamem nekaj fotografij in da se seznanim s člani. Prišel sem na tonsko vajo, kjer sem imel čas in možnost dostopa do vseh pozicij na odru in nad njim, ter posnel nekaj zanimivih fotografij. Čeprav sem bil s strani osebja SNG opozorjen, da se med koncerton NE sme fotografirat (kar sem vedel že pred tem), sem moral kršit navodila in k sreči me ni nihče opazil (slišal).

"Savitra je preprost in hkrati zelo konkreten sistem, katerega bistvo so vrednote, dobrobit človeka in celotnega sveta. Namen in poslanstvo Savitre je povezovanje in podpiranje stvari, ki doprinašajo svetu – ljudji, organizacij in podjetij, ki s svojim delom zvišujejo kvaliteto življenja na kateremkoli področju bivanja. Lahko ste pek, mizar, učitelj joge ali profesor na univerzi, smetar, predsednik, direktor ... Bistveno je, da vaše delo ni v nasprotju z moralnimi vrednotami ali ekološko škodljivo. Združuje nas humanizem, dobrobit sveta in ljudi, nenasilje, sodelovanje,ekologija ter pomoč drugim."



savitra (Matjaž Rebolj, Jasen Atanasov, Jonathan Aner, Andrej Žust in Shirley Brill)


Jonathan Aner, Jasen Atanasov


Kazinska dvorana


Jonathan Aner, Andrej Žust


Andrej Žust



Jasen Atanasov


savitra (Matjaž Rebolj, Jasen Atanasov, Jonathan Aner, Andrej Žust in Shirley Brill)

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Ja, verjetno zato je